Vahidelif Lina2007 özel dikimdir 40 beden benimde boy 1.55 ve kilo 63-64 ile kullanmıştım eşarbı vardır aynı renk 800 tl dolap hesabımda da başka bir model elbise var bakmak isterseniz kullanıcı adı @vhdozn
Hmyr_01 Bebekligiller Merhaba benim hesabim da çok uygun hatta baya uygunlar.bakmanızı tavsiye ederim. 3 4 tane var.Hmyra6321
Fatma22 Bebekligiller dlp gokce2611 canim cok guzel bi abiyem var arlasi ipli sonrads giyilebilir fiyatta yardimci olurum
sekerkizinannesi1 Bebekligiller benimde var @drmshanife dolap hesabım bakabilirsiniz fiyatta yardımcı olabilirim
Fatma69 Bebekligiller ah bacım ah bagcılarda bi yer var beyhan butik okadar uygun ve güzel şeyler var ki insgram sayfasına bi bak ama eger gidip bakarsan çok daha uygun şeyler bulabilrisin
-SweetPanda- Bebekligiller Benimde dolap hesabıma bakabilirsiiinn🥰 Tabi bende büyük beden de var bitane. Hamileyken düğün için aldım da giyinmedim😅 Dolap: @tugbaoezkan
mery112 Gardrps : merymctnky Moda zehradanın lacivert abiyesi var bakmak isterseniz 40beden uyumlu çok severek kullandım