T-annesi 1 yaşındaysa alt kademesini kullanacaksınız demektir ki bu da cok fazla eğilip kalkmak demek. Yüksek kademe 9kiloya kadar kullanılıyor. Biz doğduğundan park yatak almıştık 9 kiloya kadar orta kademe iyi iş gördü çok uyansa da eğilmediğim için sorun olmuyordu, ama ne zamanki kilo aldı alt kademeye geçtil işler değişti, elli kere eğilip doğrulmaktan belim tutmaz oldu benim oğlumda cok uyanır geceleri. Altına yorgandan destek yapıp yükseltmeye falan calıştım ama nafile. Yeni beşik aldım çok rahatladım.