Merhaba, kuzenimin oğlu da böyle yapıyordu. Uyurken bile ağzında kalıyordu. Yutmuyordu. Bir süre sonra bıraktı ama dişleri de çürüdü. Ağız kokusu oluştu. Çok uzun süre diş tedavisi gördü. O yüzden ağzında bekletmesine müsade etmeyin bence. Yutmuyorsa da çıkarın. Anne aşısından çok yıpratıcı oluyor evet. Umarım kısa sürede bırakır bu alışkanlığını.