Ben gittiimm 😇 instagramdan bi tür şirketiyle anlaşıp gittik mükemmeldi özel sofurumuz bize tahsis edilmiş bir araç aklınıza gelen her yaylayi gezdik yedik içtik döndük düşünen varsa denize her zaman gidiliyor ama böyle yerler yorulmadan sizi gezdiren fotoğrafınızı kadar çeken biriyle cok güzel oluyor