Oglum 2 bucuk aylık gece 5 ten beri genelde uyanik toplasan 2 saat yatmamistir. Ogleden sonra uyur uyanir biraz iste. Gecede en gec 11 gibi uyur boyle gider uzun zamandir. Valla cok yoruluyorum 2 yasinda oglum var oda herseye ağlar cok ağlar. Hayattan sogudum öyle böyle degil gram zevk almiyorum dipteyim sondayım depresyondayım anneme uzagim yqrdimci olacak kimse yok sürekli halime aglayasim geliyor ama ne çare. Ne çok konuştum kusura bakmayın