Kızım 5 ay 21 günlük ben hiç hamilelikte büyük kıyafet hiç almadım zamanı geldikçe alırım demiştim ama keşke alsaymışım şimdi her şey saha bi pahalı 😂 ebebeğin ürünlerini pek sevemedim ama lcw ve hm saha iyi kaliteli geldi bana sizlere sorum şu; 6-9 aylık mı 9-12 mi alınmalı daha çok yelekleri hırkaları var babaannesi falan örmüştü battaniyelerde var İstanbul’da yaşıyoruz siz sonbaharda kış ayında nasıl gidiyordunuz?