Ozgezeynepela Ayda girdiğimizde ilk dişleri çıktı ön alt dişleri. Şimdide yan dişi çıkıyor galiba beyazlamış orası. Bu normal mi yani yan dişlerin daha sonra çıkması gerekmiyor mu
Bugramert Ozgezeynepela bizim de on iki diş çıktı yarın doktora soracağım 5 aylik olmak üzere damarları bembeyaz çok kaşınıyor yan taraflar
Haticelif Ozgezeynepela bizimse alt iki çıktı şimdide yukarıdan yan diş çıkıyo ve hiç durmuyor belliki çok canı acıyo😔 bilen biri yazar umarım
Ozgezeynepela nurefsanakbulut ön dişlerin çıkması gerekiyor normalde bende anlamadım yan taraflar beyazlamış bende anlamadım
ikikizannesi0 Ozgezeynepela benim kızımında ilk önce alt iki dişi çıktı sonra üstlerin han kesicileri. İkti vampir gibi dolanmisti ortalıkta😂😂