Yamanbur bebeğim daha 4 günlüktü ciddi gaz ağrıları çekiyordu. Masaj , yağlar hiç fayda etmedi. Zaten sezaryenlıyım diye de yediklerime dikkat ediyordum gaz olmasın diye . Sonra doktor nurse harveys in gaz damlasını önerdi de bebeğim çok rahat etti . 2 çeşidi var damlalıklı olanı hiç işe yaramıyor. Şurup formunda olan var , şırıngalı o çok iyi