Didemdmrkl bebeklerin 1 haftaya kadar yapmaması normal ama sen bol bol karın masajı yap. Lama ya da fitil çok yapma derim doktorlarda fazla önermez zaten. Emziriyosan eğer senden geçiyodur yediğine dikkat etmelisin. Karın masajı ve bacak hareketleri var karnına doğru ittirme bisiklet hareketi vs. sürekli yap faydası olacaktır. Eğer mamayla besleniyorsa mamasına az miktarda zeytinyağı koyabilirsin.