brcn1990 Tamam olarak 30 aylık.Anlaşılır cümleler kuruyor yalnız bazı kelimelerin yerini yanlış söylüyor. Arabaya ababa demesi gibi. Nasıl destekliyorsunuz? Kitap da okuyorum yalnız TV tamamen vazgeçiremiyoruz malesef
bireylulannesi brcn1990 çok normal benim bebeğim de çıkıyorum demek yerine kıçıyorum diyor mesela 😄 ben düzeltiyorum zamanla olacak bence