handaan Merhaba herkese, 9 ay önce sezeryan doğum yaptım. Dikiş yerim hala kırmızı ve kabarık,iyileşme süreci herkese göre farklı tabi ama genelde böyle mi oluyor? Sizlerde ne kadar süre sonra silinmeye başladı?
aynenncnmmm handaan doktorunuz iz için krem vs önermedi mi? 16 gün önce oldum sadece bazı yerlerde hafif kabarıklık var
Zehraburan05 5 ay önce sezeryanla doğurdum bende kabarıklık kızarıklık yok hafif çizgi belli oluyor sadece
Gulperi- Bende 3 buçuk ay önce sezeryen oldum benimkide kırmızı ve kabarıktı.keloid olmuş contractubex diye bi krem verdi onu kullanıyorum mutlaka bir hekime başvurun
handaan muratnannsi hekime hiç gittiniz mi? Arkadaşlar keloid olabilir dediler de. Bende bir hekime gideceğim. Size herhangi birşey söylediler mi?
ikitosbikannesi handaan doğum yapalı 16 ay oldu bendede aynısı vardı belli bir kısım kırmızı kabarıktı 10 gün önce doğum yaptım tekrar doktorum bu sefer farklı bir metod kullandım kabarıklık olmayacak dedi şuan kırmızılık var sadece bence bir doktora danışın
handaan Zumra_Fatma geç mi iyileşiyor ondan mı acaba diye de düşündüm,görüntü olarak rahatsız ediyor da,hekime gideceğim bakalım