Linabuse1002 Fahin ben kullanıyordum nurse harweys ve bıogia probşyotık kullanıyordum cınku cok gazlı bır bebekti
Evrem2prensli Fahin ben bigaia probiyotik ve zinco gaz damlası kullanıyorum iyi geliyor çok şükür 3 aylık oldu artık ondanmıdır bilmiyorum gaz sıkıntımız azaldı
alparslanmomy Symbossis diye probiyotik gaz damlasini kullaniyordum. Şimdi nurse harways aldım gaz icin . Birde probiyotik mi almam gerekiyor ?
Zeynepelcin Fahin sabah aç karnına veriyordum biogaia damla kullanıyordum doktorumuz öyle demişti. Hep aynı saatte vermeye ozen göster demişti.