Merhabalar, oğlumda ateşin arkasından yanağında şişlik farkettik. Kabakulak mi diye düşünürken doktor ultrason sonucu lenf bezinde şişlik olduğunu söyledi. Enfeksiyona bağlı diye antibiyotik verdi. Lenf bezi olduğu için endişeleniyorum. Böyle bir durum yaşayan var mıdır?