Ecenin_annesiii Kızlar bebeğimin doğduğundan beri kalçasının orada mongol lekesi var yani mor leke ilk doğduğunda doktor normal demisti ve sanki bebeğim büyükçe lekede büyüyor 5 aylık suan böyle olanlar varmı veya normal midir
Semihbebek1 Ecenin_annesiii benim oğlanda da var doktor 1.5 yaşına kadar kendiliğinden geçer bir sey yok dedi
Yenianneyimm Ecenin_annesiii benim beneğim 6 aylık ve doğduğunda abartmıyorum tam popo üstü bel yani ve popo aradı sırtında bazı bölgeler ve omzu mongol lekeleri ile doluydu küvezde yatmıştı eve getirip yıkadığımızda gördüm ben ve şok geçirmiştim resmen siyah mosmorrr küvezde yapmışlar bebeğimi sert mi koydular diye kıyamet koparmıştım ama doktora götürünce öğrendim benim bebeğimin sırtı omzu komple mosmor hala hiç geçmedi daha omzunda var hele bir tane sanki biri orayı çimciklemişte mosmor gibi ama geçmedide azalmadıda
Tugcearel Yenianneyimm benim bebeğimde de çok fazla var sırtı poposu komple hatta kollar bacaklar da hafif mor gibi. Normal mi acaba kollarda ve bacaklarda da olması. Leke şeklinde değil ama komple
Dyg1dyg Oglumun sırtı poposu ve bacagında vardı suan 2yasını gectı sırttakı lerin yarısı gectı popoda var ama sıkıntı yaratcagını dusunmuyorum doktorumuz da oyle demıstı
Yenianneyimm Tugcearel canım bebeğim 16 aylık olacak hala lekeler duruyor popo üstü bel ve omzunda hiç azalmadı lekeleri