Merhabalar öncelikle, ben izletmiyorum bu yaşta izlenmez zararlı vs vs yorumları okumak istemiyorum lütfen çünkü sorum başka… Yazdığım sorunun cevabını istiyorum. Herkesin düşüncesine saygı duyuyorum ama sorum belli ….
2 yaşındayız oğlumun tv alişkanlığı yani saatlerece izlemez ki hiç dikkatini çekmedi . Şimdi kahvaltı yemek vs yerken az çizgi film açıyorum güzelce yiyor
Tabi şuandaki çizgi filmlerinin hangisi izlenir ben bilmiyorum bende internet üzerinden şirinler , jetgiller fredçakmaktaş taş devrini açıyorum. :) tomve jery vs çocukluğumdaki olanları çünkü ben çok severim ama yanliş bişide yapmak istemiyorum ama sizler ne önerirsiniz.