dmllg 3.5 aylıkken başladı şuanda 4 ay 21 günlük geceleri yani sabaha karşı çok uyanıyor hala ama bir kaç güne geçer diye düşünüyorum 😅 (kendimi avutuyorum )
Valla ona alıştırma buna alıştırma nasıl rahat ediyorsam onu yapıyorum ilk zamanlar da sadece kucağımda uyuyordu aman yapma dediler kimseyi dinlemedim zaten bu zamanları bir süre sonra gelmeyecek kucağımı kendi kendine bıraktı şimdi sığamıyor 😂 İyiki kucağımda uyutmuşum . Şimdi de sallayarak uyutuyorum o mutlu bende mutlu 😂 bu zamanlar geçecek özleyeceğiz