Kızlar bebeğim isal kusma ateş neyse doktora gittik ilaç verdi zinco şurup yazdı bir doz diyor fakat içerisinden uzun ölçek çıkıyor onunla çok fazla gibi 11 aylığız bu arada kullanan oldu mu aranızda acaba dün iki çay kaşığı verdim o bile fazla gibi geldi çok uyku yaptı bugün bir çay kaşığı verdim doğrusu nedir bilen varsa yazarsa çok sevinirim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻