Ya 38 günlük bebegimin gün geçtikçe uykuları bozuluyor. Gece uykusu gündüze kıyasla iyi kolay ve uzun uyuyor 🧿ama … gündüz tam bir felaket . Acaba geç mi kalıyorum uykuya diyorum erken emziriyorum erken uysuun diye. Ama yok uyuyor yatağa koyuyorum 2 dk sonra gözünü qciyor . Pis pis patpat beyaz gürültü vs kucak Bi şekilde geri uyutuyorum 15 dk sonra yine uyanıyor. Ve yarım saat uyumasa öbür uykuyu bu sefer uyumak bilmiyor. İlk oğluma uyku egitimi aldığım ablaya sordum yemidogan hicbisey yapma böyle böyle geçecek dedi ama. Gündüz uykuları böyle kısa olunca bu sefer akşam uykusuna geçişi zor oluyor 3 4 defa uyanıyor 10 dk başı sonra dalıyor. Zaten geceleri gaz daha sıkıntı oluyor. Gündüz busekilde olmasına sebep arıyorum. Hava kirli bez ackik tokluk gaz. Uykuya engel olacak bir durumda yok. Neden hoyl3 oluyor anlamıyorum kafayinyiyecegim