4 gün öncesi şikayetlerim başladı 20 dişim çıkmaya çalışıyormuş ama damakta yer olmadığı için apse yaptı .. Şuan yanağım şiş ve 20 diş tamamen damağa gömüşmüş bir şekilde ağzımı hiç açamıyorum çenem ağrıyor bu durumu yaşayan var mı ? Antibiyotik kullanmaya başladım ama hala bi etkisi olmadı. Lütfen tecrübelerinizi benimle paylaşın