Prenseslinam Genel Ortalamam 2.14 tek bir dersim var ff oda ikinci dönemden birinci dönemden dersim yok tekrar kayıt yaptirmam gerek mi birinci döneme mezun olmak istiyorum artik yardımcı olun lütfen
[silindi] Prenseslinam Tek dersiniz kaldı ise ve; Bahar dönemi ise bahar döneminde kayıt yaptırıp o dersi alacaksınız. Güz döneminden ders yoksa zaten kayıt yenileme olmaz.
balliikedii Prenseslinam bahar dönemi kayıt yenileme yapmanız lazım benimde 1 ff dersim var güz döneminden kayıt yaptırdım 1658 tl…
EndlessLove_ Prenseslinam bana da öyle geldi yaaa bende yeni kayıt yaptırdım mümkün olduğunca kalmamaya çalışalım o zaman 🤷🏻♀️ keşke başka alternatiflerde olsaydı tek ders için tüm dönem parasının alınması fazla geldi
Prenseslinam EndlessLove_ artik para aldiklari icin bilerek biraktiklarina kanaat getirdim ff aldigim.dersten 10 almisim
EndlessLove_ Prenseslinam nasıl yaa yanlış anlamadıysam eğer para için sizi bilerek bıraktıklarını mı iddia ediyorsunuz🙄