Miniğim çoook kusuyor gazını almak için kaldırdığım an üstümüzü başımızı batırıyor sonra sanırım tekrar acıkıyor çok huysuz ben mastit oldum bi de mama da kullanıyorum onu da aynı şekilde kusuyor. Yatırmayacağım hemen dik tutayım biraz diyorum ama yok... endişelenmeye başladım artık bi rahatsızlığı olabilir mi? Yardım edenlere şimdiden teşekkür ederim