Iyi aksamlar güzel anneler.
Bebegimin uykusunun düzensiz olduğunu söylemiştim daha önce de. Bebeğim artık gece 4 ten önce uyumuyor. Ben de rahatlatır diye Rezene Anason ve kimyon aldım aktardan. Kendim içmeyi düşünüyorum, sütten geçer değil mi? bebeğim 3.5 aylık ve emiyor. Nasıl demleniyor deneyeniniz var mı? Kullanıp fayda gören önerisi olan varsa sevinirim. Şimdiden herkese teşekkürler. Mışıl mışıl uyku olsun bebislere inşallah