FtmKrt Bebeğim 2 haftalıkken aventin biberonunu almıştım. +0 olanı. Şuan bebeğim 1 aylık. Biberonun başlığını değiştirmelimiyim? Sizler nasıl yapıyorsunuz?
krtglucnar_ FtmKrt bebeğim 5 aylık hala hem 1 numara biberon ucunu hem 2 numara biberon ucunu kullanıyorum 2 numarada biraz hızlı aktığı için arada genzine kaçıyor ama ikisinide kullanıyo yani çokta bi fark yok