Yanıtlarınız İçin çok teşekkür ederim 🙏 akgünlük sakızını nasıl kullanıyorsunuz? Geniz eti öksürüğe sebep olur dediler alınması gerekiyor dedi üniv hastane polikliniği sonra hocaya gittik ameliyat öneririm ama aciliyeti yok dedi ve öksürüğe geniz eti sebep olmaz deyip göğüse gittik. Orda bakteriyel bronşiolit dendi. 2 hafta antibiyotik kullandı oğlum öksürük geceden gündüze geçti. 2 haftanın sonunda kontrole gittik hastaneye yatırıp ventolin verildi ventoline olumlu yanıt verince çıkışı yapıldı 1 hafta ventolin ve cortair vereceğiz nebülüzatör cihazı ile. 4 gün oldu bugün ama hiç gerileme yok. Bronşiolit in geçtiğini ama alerjik bir bünyeye sahip olduğunu söylediler. Kendi çalıştığım üniv hastanesine gittim,Özele de gittim devlet hastanesine de gittim en son kendi çalıştığım hastanede kaldık işte. Okullar açılıyor bu öksürük ile veliler çok tedirgin oluyor öğretmene şikayette bulunuyorlar. Artık çok yoruldum yıprandım tam bi teşhisi konulsa içim rahatlayacak. İlk gittik reflü denildi bi tedavi uygulandı sonra alerjik astım dendi bi tedavi uygulandı sonrasında astım değil alerjik rinit dendi farklı tedavi sonradan geniz eti acil ameliyat dediler Prof geniz eti öksürük yapmaz. Bu öksürük ile ameliyata alamam zaten dedi 😢