Herkese merhaba, kizim 5.5 aylik oldugundan beri avent’in alistirma bardagini kullaniyor. Cok da seviyor 2-3 bardak iciyor. Ancak ben artik normal bardaga alistirmak istiyorum. Su an 7 aylik. Sormak istedigim pipetli olan kac aylik olana kadar tavsiye ediliyor ? Direkt nuk magic bardak gibi olanla mi alistirmaya calissam ?
Sizler bardaga gecis surecini ne zaman nasil yaptiniz ?