Ecmayz elektrik süpürgesinin kolunda bir yer var hava cıkan kapaklı bir yer. Oraya otribebenin agzını bantlıyorum. Süpürge kısmını cıkarıp orayıda bantlıyorum cekim gücü düşmesn diye. 750 woltu gecmemesi gerekıyor ben makınamın modeline bakmıstım netten orda 750 wolt gözüküyordu zaten. Süpürgeyi calıstırıp hızlıca burnunu cektırıyorum