B1elf bizimkilerinde yaş aralığı böyle olacak geceleriniz nasıl geçiyor? Daha şimdiden stres olmadan duramıyorum çünkü büyük olan geceleri 10 dan fazla uyanıyor diğeri henüz 2 aylık doğuma 7 ayımız var ama nasıl yatırmam gerektiğine kadar düşünmekten kafam çatlayacak. İlk bebeğim emerek uyuyor 10 aylık, diğerine meme+mama vermeyi düşünüyorum çünkü emen bebek çok zorluyor özellikle geceleri uyumuyor, emzik de tutmadı o da çok zor oldu diğerine tutturmak istiyorum ama siz nasıl yol izlediniz ikincisinde