Bir tanıdığım meme ucu çatlağı için bildiğimiz market poşetini göğüs pedi gibi kesip krem falan hiç birşey sürmeden meme ucuna koymamı söyledi. Kendi sütün oraya damladıkça poşet meme ucunu rahatlatıyormuş, emzirirken acımıyormuş. Bunu daha önce duyan deneyen var mı?