Bebeğim 1 haftalık kontrolüne gitmeden önce bezinde böyle bişey vardı. Doktora gittiğimizde “ bu bebek aç bakamamışsınız “ dedi. Her saat başı uyandırıp emzirdiğini halde. Mamayı da 30 cc şırınga ile her emzirme sonrasında ver dedi. Hala huzursuz, ağlıyorsa arttır bebek ne kadar isterse o kadar ver dedi. Şırınga ile besleme sonrası kontrole gittiğimizde bizi biberona geçirdi . Susuz kaldığı için öyle oluyormul