Minikpankekim hiç iletişim kurmayın geceleri ben asla iletişim kurmuyorum sizde deneyin, piş piş ve eee ee den başka iletişimim olmamıştı bi zamanlar, şimdi desteksiz uyuduğu için rahatım. Bide ara sıra balkonda uyutun temiz hava iyi gelir belki uyuduktan sonra içeri alırsınız