mucizeminnosum Rules dikey ütüden bahsediyosanız eğer ben memnunum hatta biz hep onu kullanıyoruz diğer ütümüzü kaldırdık direk askıya takıp hafif gerdirip ütülüyoruz kırışıklık kalmıyo