Merhaba kızım yaşına gireli 26gün oluyor bu zamana kadar destekli uyuyan ve zor uyuyan bir bebekti fakat uyuduğunda anormal pek bi durum yaşamazdım 40dakikalık uykuları saymazsak ve 7aydır benimle birlikte yatıyor. Problem şu son 1buçuk haftadır gece 2-2:30 arası olduğunda çığlık atarak uyanıyor acıktı diye düşünüp mama yapıp veriyorum ama açlıktan değil anladım artık sakinleşsin diye ayağıma alıp sallıyorum fakat poposuyla kendini yukarı zıplatıyor gözü açık şekilde bakıyor sesi çıkmıyor geri uykuya kolay dalamıyor ya çok korkmaya başladım ayaklarını karnına çekiyor kendini kasıyor gaz zannediyorum evet çıkarıyor gaz ama hep mi aynı saatte vuruyor 1buçuk haftadır anlamadım kafayı yemek üzereyim pazartesi doktor randevumuz var ama o genel bişey acaba psikoloğa mı götürsem ama daha konuşamıyor bile çıkmazdayım