kubusss evet gerçekten konu çocuklar olunca bencede hiç birşey hafife alınmamalı eşim bana diyor sen çok abartiyorsun diye ama benim kız kardeşimin 2 yaşındayken goguslari hafif şişikdi herkes anneme süt cocugunun şişer kilosu var şişer dedi ama annem kimseyi dinlemedi doktora goturdu megersem horman hastasiymis kardesim ve rahmi 12 yaşındaki bir çocuk kadarmış farketmese 4 yaşında adet olacakti ama ilaçlarla 14 yaşına kadar durdurdular adet olmasını. Herşeyin tedavisi var çok şükür önemli olan erken teşhis