Helloogg Merhaba, 5 aylık bebeğim var ve geçtiğimiz aylar da adet gördüm fakat yaklaşık 10 15 gün adetim gecikti test yaptım negatif çıktı inanılmaz korkuyorum ya hamileysem diye daha önce başına gelen var mı ???
Mnarb Helloogg benimde 10 aylık bebegim 8. Ve 9.ayda adet gormeye vasladim bu ay olmadim cok stresliyim emzirmeden dolayi mi acaba boyle oluyoruz
Helloogg anayimbenn LadyBugg Emziriyorum ama sabah akşam gün içerisinde emmiyor normal değil mi 😂 ay korkuyorumm
anayimbenn Helloogg hahaha korkman normal ilk bir sene panik halinde yaşıyorsun zaten sonra o geçiyor 🤣
Helloogg Mnarb inşallah öyledir ve bir problem yoktur bu durum beni çok korkutuyor açıkcası 🥺 ama ben geçen ay ve önceki ay adet oldum şimdi gecikti o biraz şüpheye düşürüyor beni