Hasmeftun 14 aylıklar ben bu ara doymadıklarını düşünüyorum ve emzirmeyi azaltmak istiyorum o yüzden sık sık bir şeyler teklif ediyorum biraz yiyorlar sonra yemediklerin de meyve veriyorum bı sure geçiyor yine teklif ediyorum yedikleri kadar emdikleri için hiç yemek olmasa aramıyorlar ama bence doymuyorlar direk bana geldikleri için ve bı ara sürekli yemek reddi yaşadığım için böyle yapıyorum