Doğum kilolarını nasıl verdiniz kızlar?
Ben çok kilo almıştım hamile iken 68 le hamile kadlım 88 90 civarı doğuma gittim 83 kiloyum şuan. Cok çirkinleştim. 3 ay oldu doğum yapalı aynaya bakasım yok emziriyorum fazla da yediğim söylenemez bu ara. Hastaneden geldiğimden beri ne aldım ne verdim. İlk zamanlar yiyordum süt olsun diye şimdi 3 ana 2 ara öğün yapmaya çalışıyorum ama tık yok. İşe başlayacağım iki aya. Nasıl vereceğim bilmiyorum 🥺