tugba_mete Hurma_01 hayır hiç öyle bi tehlike yok yenidoğan ken günde 2 kez yapıyodum siz düşünün seri olduğunuz sürece bişey olmaz çok rahatlar bebeğiniz
Melike06666 Hurma_01 en küçük boy şırıngaya 3 ml kadar çekin bebeğinizi baş aşağı eğik tutup bi sağ bi sol burun deliğine sıkın hiç bişey olmaz korkmayın
1oglananasi6 4-5 damla sıkın korkmayın bi dk sonra da aspiratörle çekin çok rahatlicaktir bu kadar basit ama tabi çocuklar cildiriyor bu işleme