Alpismom Dildaezel ay bende bende bende kafayı yiyeceğim kaç gündür hamileliğime de ihtimal vermiyorum ama reglim bu ay gecikti çok ağrım var olamadım bir türlü bebeğim altı aylık 2 aydır düzenli oluyordum bu ay Olmadım arkadaşım
Dildaezel Alpismom valla bende aynen çok sıkıntı yaptı bende de ama olmadım bi türlü nolcak bilmiyorum ağrılar belirtiler var ama günüm gecti