Emine_yilmaz Bebeğim 14 aylık sudocremle oynarken buldum ağzında da vardı bişey olur mu yaşayan var mı
BenMathilda Emine_yilmaz bişi olmuyor, sudocrem yemiş çok bebiş tanıyorum 🤓 çok yememiştir zaten kaptaki miktardan anlarsınız. Gözlem altında olsun yine de, bir dahakine ulaşamayacağı bir yerde muhafaza edersiniz
Momyofthesun Emine_yilmaz bu Bebekler popişlerine sürülen şeyi yemeye çok meraklı 🙃 benim kızım da geçen bepanthol u açmış ağzıyla tam o anda yakaladım 🥺
Laydaren Emine_yilmaz Sudocrem yedikten sonra mmmmm mis derken bulmuştum oğlumu🤦🏻♀️ bir şey olmadı oğlumda