tefe merhaba, benim bebeğim de bu nedenle yenidoğan yoğun bakımda 1 hafta kaldı.
Değerlerin düşüp düşmemesine göre 3 veya 5 günlük tedavi de yapabiliyorlar.
Genelde 1 haftada çıkarılıyor. Çünkü max verecekleri antibiotik dozu 7 günlük.
Endiselenmeyin orada ona iyi bakacaklar, sütünüzü 2 saatte bir sağın, gece dahil. Sağlıklıca kavuşursunuz inşallah