12457 Merhaba hanımlar bebeğim 1ay 9 günlük 2 gündür kakasını yapmıyor sadece anne sütü veriyorum ama 2 günden öncesine kadar günde 3 4 kere yapardı ama şu 2 gündür yapmıyor normal mi neden yapmıyor olabilir acaba
theAna 12457 eğer zorlanma yapamama gibi bir durumu yoksa (yani kabızlık belirtileri), anne sütü alan bebeklerde normal bi kaç gün yapmaması.
sedaelif 12457 anlıyorum sizi ben direk doktora götürmüştüm. İçiniz rahat olsun istiyorsanız bi doktora götürün