Woman35 ben doğum yapalı 1,5 yıl oldu. Normal doğumu asla o hastanede tavsiye etmem. Beni yatağa bağlayıp nst takip gittiler. Arada bi gelip açıklık olmuş mu diye baktılar. Ne yapacağım nasıl yapacağım hiçbir şey söylemediler. Resmen kıvrandım en sonunda bebeğin kalp atışları düşüyor diye acil sezaryene aldılar. Sezaryenden sonrası güzeldi. Tek kişilik odada kaldım. Bebeğin bütün tahlillerini kontrollerini yaptılar benim de. Eğer en başında sezaryen diye gitseydim memnun kalırdım ama normal doğum travması yaşattılar. O yüzden doğum tecrübeniz de yoksa zorlanırsınız.