Ssare Eski yorumlarınıza baktım sanırım 10 aylık bebeğiniz. 2 numara kullanıyorsunuz.
2 numaralardq Probiyotik içeren sadece iki marka var hipp ve evolvia.
Anne sütünde laktoz vardır ancak her formül mama nın içinde laktoz olmasına rağmen farklı bişenler katmışlar +nişasta +glikoz şurubu gibi. Tek başına laktoz içerenlerse ;
hip combioit,aptamil pranutro,sma,smilac ve bebelac gold. Şekerdir o dur budur en katkısızı hangisidir derseniz +probiyotik oldugu için hipp combiotic derim. Ondan sonra bebelac gold .
17 aylık kızıma hala bebelac gold kullanıyorum