Kizlar 1 hafta olacak memlekete geldik ,gorumcemin de kedisi var 2 buçuk aylık henüz parazit aşısı var ama kuduz aşısı henüz yapılmamış. 1 aylıkken almış kediyi arkadaşından. Bikac kez kedi oğlumu tirnakladi ve ısırdı. Buyuk bi yara yok ama cizik hafif. Kuduz olur mu. Kedi ev kedisi baska hayvanlarla da temasi yok ama icime kurt düştü. Veterinere sorduk bisey olmaz dedi. Kuzenim doktor aşı yaptir dedi. Bu sartlar altındaki yavru kediden zarar gelir mi? Türkiye de sigortamiz yok aşının ücretini bilen var mi? Teşekkürler😔