melikedelibasss her bebek sarılık olabilme ihtimali dahilinde evet.
buseakssoy benim kızım sarılık olmadı. Doğduğundan 15 gün sonra aşırı kilo kaybından dolayı meme mama devam ettim. Mamanın bir zararı olsa idi sütü gelmeyen annelerin bebeği zarar görürdü değil mi? İçinizi ferah tutun. Nasıl rahat hissediyorsanız öyle yapın. Sağlıkla büyüsün kuzunuz. ❤️