Ben salaklık ettim verdim 4. Ayda çocuğum hep kustu meğer süt alerjisi varmış öncesinde de kusuyodu onu verince daha çok kusmaya başladı kesinlikle altıncı aydan önce boyle seylere gerek yok sütünüz yoksa ya da emmiyosa formül mama verin benim bebeğim onu icmiyodu biberon almiyordu kaşık maması da koyu olur tok tutar diye vermek istemiştim bi ara Meme reddimiz olmustu