Seyda-Almira Eşim o fabrijada çalışıyor kurutma makinesini kullanıyoruz bizde gayet memnunum ama beyaz eşya işi şans işi kendimde arcelikte çalıştım ordan biliyorum şans işi ama genel olarak iyi bir marka