Abdisumeyye maşaAllah çok tatlı ya😍 bizimkide koltuklardan tutunup gezmeye başladı bay bayı çok seviyor babası ile dışarı çıkmayı artık çok daha fazla istiyor babası çıksa hemen başliyor ağlamayı artık sevdiği bi şey olsa elinden aldığımda tepki gösteriyor 😅hiç durmadan ordan oraya gezinip duruyor 😂