Kızlar bebeğim 13 aylık erkek bebek, alkış bay bay yapmıyor, bay bay bir ara yapıyordu bıraktı. Taklit etmiyor işaret etmiyor al ver yapmıyor. Bultak halka vs yapamıyor daha. Heyecanlanırsa kollarını kanat çırpar gibi çırpıyor bazen oturduğu yerde kendini ileri geri atıyor. Çamaşır makinesine müsade etsem saatlerce izler. Göz teması var yaklaşık 8 kelimesi var adına dönüp bakıyor ce falan oynuyoruz oynuyor. Yabancılardan bazen çekiniyor, kapalı ortamlara girince huzursuz oluyor market avm vs ama dışarda sorun yok. 2 haftadır koltukta sıralıyor ama yattığı yerden oturur pozisyona gelemiyor biryere tutunup ayağa kalkamıyor. Emeklememişti hiç 1 haftadır emeklemeye başladı hem emekliyor hemde biz koltuğa falan dikilttirince sıralıyor. Aklım çok karışık nolur bi akıl verin