Kan şekerinin düşmemesi icin beslenmesi gerekiyor en geç 2saate bir ama ben yarım saate alıp göğsüne koyuyordum aynı zamanda sarılık olmasın diye uyuya kalincada ayak altına çimdik at diyorlardı hastanede ağlasın birşey olmaz yeter ki aç kalmasin dediler insan kiyamiyor tabi ve her bebek k ndi özgü benim bebeğim hep 3 5 dk emiyor halada öyle kimisi yarım saat düşün biz bile babam hızlı hızlı yerken annem bir saate yerdi yavaş yavaş öyle gibi